HTML

Gegii

Tapasztalatok informálisan...

Friss topikok

  • Gegii: @Píííííít: ejj de szép hangod van!:) Látom készülsz te is.:) (2010.02.11. 11:16) Az elmúlt pár napról
  • borosjano: Ez az! Neveld meg őket :D www.youtube.com/watch?v=kgotOB73NC0 :D (2010.02.05. 15:04) Folytatás

Linkblog

Archívum

Jött a szerda. Reggel mentem be az egyetemre, mert aznap reggelre volt megbeszélve az első meetingem Jossal. Nagyon normális, rendes volt. Elmondta a lehetőségeket, semmit nem eröltetett. Nagyjából az van amit vártam: tojnak rá mit csinálok. ha lesz valami ok, ha nem nem...a legjobbakkal is megesik. Igazából be se kell járnom, de Jos megjegyezte hogy nekem is érdekem hogy foglalkozzak a dolgokkal. Ekkor kicsit az otthoni főnök szavai csengtek a fülembe, dehát egy kis nosztalgia sose árt. Amúgy nem mondott rossz dolgokat, csak egy nagy baj van. Engem ezeknek a dolgoknak egyike se érdekel. Majd részletesen leírom mi a tervezet, amúgy talán egy cikket megér. De példaképpen megemlítem az egyiket röviden. Írtak egy szoftvert olyan 2000 körül, meg írtak egy újat tavaly nyílt forráskodú szoftverek felhasználásával. A problémájuk az, hogy a régebbi verzió adatbázisa már, mint nem rakható csak úgy össze ezzel az újjal. Vagyis egy adatbáziskonvertálás kell nekik. Erre általában két és fél megoldás létezik. az egyik a google, vagyis hátha van ilyen konvertáló szoftver, vagy írsz egyet Te magad. Ez utóbbival összefüggésben (a plusz "fél" megoldás) ha ki tudod exportálni valamilyen formátumba (csv stb.) és beimportálod az újba. Namost ez informatikailag hol tudomány, azt nem tudom, de biztos érdekes. Mindenesetre ilyen verziós baszakodásokkal mindig is utáltam foglalkozni, az adatbázisok amúgy sem az én szakterületem.

Délután szállás után futkoztam. A szó szoros értelmében. Elmentem, beregisztráltam, aztán jött ez a house service-s dolog. Adtak egy listát aztán elengedtek hogy intézkedjek. Persze senkit nem értem el. Nem értem, hogy egy ilyen helyen az emberek minek adják meg a vonalas számukat, amikor mindenki dolgozik. Úgy látom itt a mobil nem menő. Pedig vannak hasznos tulajdonságai. Visszamentem a sráchoz, hogy ez így eléggé esélytelen, segítsen. Nagyon rendi volt. Igaz az első öt további kontaktot ő sem tudta elérni. Míg végül megtörtént a csoda! Felvette egy nő! Azonnal rohantam hozzá, első kérdésem az volt van-e net. Mondta persze hogy van, wlan, router ossza. A szoba is rendben van nagyjából, nem egy hilton, de nem igazán érdekelt. Úgyhogy lett netem meg szobám is. Este beszéltem még Verával aztán hullafáradtan elaludtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gegii.blog.hu/api/trackback/id/tr611729596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása